Соціальний педагог

Корисна інформація для тих, хто страждає від булінгу

Дитина, яка стала жертвою чи свідком цькування, може розказати про це батькам (особам, які їх замінюють), педагогам, шкільному психологу та директору школи. Учитель чи інший працівник навчального закладу, який постраждав від цькування, також може звернутися до колег, керівника навчального закладу, освітнього омбудсмена та уповноважених органів. Крім того, всі особи, які стали жертвами чи свідками булінгу, можуть звернутися:

  • На гарячу лінію ГО «Ла Страда – Україна» ( за номером 0 800 500 225 – для стаціонарного телефону);
  • До Центру соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді;
  • До Національної поліції України (за номером 102);
  • На гарячу лінію Центру надання безоплатної правової допомоги (за номером 0 800 213 103 – цілодобово та безкоштовно в межах України).
  • Дитяча лінія 116111 або 0800500225(з 12:00 до 16:00)
  • Гаряча телефонна лінія щодо булінгу: 116000
  • Гаряча телефонна лінія з питань запобігання насильству: 116123 або 0800500335
  • Уповноважений Верховної Ради з прав людини: 0800501720
  • Уповноважений Президента України з прав дитини: (044)2557675

Пам’ятка для батьків “Суїцид серед підлітків”

У світлі сьогоднішніх подій неможливо не реагувати на страшні випадки суїциду серед дітей підліткового віку.

Суїцид серед дітей – часто єдиний спосіб звернути на себе увагу батьків, крик про допомогу.  У 99% випадків суїциду підліток не замислюється про смертельний результат.

У 80% випадків причина дитячого суїциду – відносини з близькими.

Діти вдаються до суїциду за сімейними мотивами у 46,9% випадків, через конфлікт з однолітками і за любовних причин – в 13,6% випадків. Кожна дитина індивідуальна, але коли підліток усамітнюється, стає менш активним, у нього пропадає інтерес до всього, з’являється якась відчуженість, батькам потрібно звернути на це увагу.

І, по-перше, батькам потрібно навчити дитину ділитися своїми проблемами; дайте відчути дитині, що її люблять, і її проблеми вам не байдужі.

По-друге: – наповнювати реальне життя дитини сенсами;

  • дозволяти дитині приводити друзів до себе додому;
  • знайомитися з музикою, яку слухає дитина;
  • цікавитися шкільним життям дитини, будьте чутливими до історій, які вона розповідає;
  • говоріть відкрито з дитиною про смерть і життя, і про суїцид в тому числі;
  • найважливіше – навчіть дитину змалку розмовляти з вами, і, природно, потрібно приділяти більше уваги, придивлятися до дітей у підлітковому віці;
  • дивитися, в яких соцмережах вони сидять, що пишуть у своїх щоденниках.

«Любов і є той головний інструмент,

той рятівний засіб, за допомогою якого

вирішується ця жахлива проблема.

Обійміть власну дитину, скажіть,

що любите її, і ви врятуєте і її, і себе.