Педагогічний колектив у 2018 році
Педагогічний колектив у 2014 році
Педагогічний колектив у 2010 році
Вертипорох Олена Миколаївна – директор школи, вчитель хімії
Стаж роботи: 29 років
Категорія: вища
Звання: старший вчитель
Особисте кредо керівника: Директор школи стає організатором і керівником педагогічного колективу лише остільки, оскільки він уміє об’єднати зусилля вчителів для колективної думки, для втілення думки у творчій праці
Науково-методична проблема директора: «Формування професійної компетентності педагогічних працівників на основі трансформаційного лідерства»
Бондаренко Людмила Степанівна – заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель математики
Стаж роботи: 39 років
Категорія: вища
Звання: старший учитель
Особисте кредо: Мудрість влади педагога – це передусім його здатність усе розуміти
Науково-методична проблема заступника з навчально-виховної роботи: «Комплексні моніторингові дослідження як одна з управлінських функцій у навчальному закладі»
Галат Марина Миколаївна – заступник директора з виховної роботи, вчитель історії
Стаж роботи: 16 років
Категорія: вища
Звання: учитель-методист
Особисте кредо: Вірю в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина, а особливо дитина – неповторна!
Науково-методична проблема: «Виховання гармонійно розвиненої, високоосвіченої, соціально-активної і національно свідомої людини»
Заєць Оксана Іванівна – соціальний педагог, учитель російської мови і зарубіжної літератури
Стаж роботи: 58 років
Категорія: вища
Звання: учитель-методист
Науково-методична проблема соціального педагога: «Кожен учень – особистість, яку потрібно знати, зрозуміти і якщо потрібно, допомогти»
Котко Ольга Миколаївна – практичний психолог, вчитель образотворчого мистецтва
Стаж роботи: 9 років
Категорія: друга
Науково-методична проблема психолога: «Впровадження елементів арт-терапії у навчально- виховний процес»
Класний керівник: 7-А клас
Виховна проблема: «Формувати життєву позицію через повагу один до одного, емпатію, щирість, душевну рівновагу та оптимізм »
Марченко Аліна Петрівна – педагог-організатор, учитель зарубіжної літератури
Стаж роботи: 11 років
Категорія: друга
Особисте кредо: «Усіма можливими способами слід запалювати в дітях прагнення до знань та вмінь» Я. А. Коменський
Науково-методична проблема педагога-організатора: «Виявлення і розвиток здібностей кожного учня, формування соціально зрілої, творчо розвиненої особистості – громадянина України»
Методичне об’єднання вчителів початкових класів
Приходько Тетяна Михайлівна – вчитель початкових класів
Стаж роботи: 35 роки
Категорія: вища
Звання: учитель-методист
Науково-методична проблема вчителя: «Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес молодших школярів»
Класний керівник: 4-А клас
Виховна проблема: «Формування національної ідентичності учнів»
Болгова Олена Леонідівна – вчитель початкових класів
Стаж роботи: 28 років
Категорія: вища
Науково-методична проблема вчителя: «Формування мовленнєво-комунікативних компетентностей в початковій школі»
Класний керівник: 3-Б клас
Виховна місія: « Згуртування учнівського колективу та виховання моральних якостей особистості »

Миколенко Ольга Григорівна – вчитель початкових класів
Стаж роботи: 14 років
Категорія: спеціаліст
Науково-методична проблема вчителя: «Формування навичок читання, як основа успішного навчання дитини у школі»
Класний керівник: 3-А клас
Виховна проблема: «Вдосконалення навчально-виховного процесу на основі розвитку самоосвітньої та творчої активності вчителя та учнів»
Капля Алла Григорівна – вчитель початкових класів
Стаж роботи: 29 років
Категорія: вища
Звання: вчитель-методист
Науково-методична проблема вчителя: «Духовне і морально – етичне виховання як життєво необхідний інгредієнт для гідності людини, без якого неможливе створення сучасного стабільного суспільства і держави»
Класний керівник: 4-Б клас
Виховна проблема: «Сім’я та школа – грані співробітництва»
Назарова Альона Михайлівна – вчитель початкових класів
Стаж роботи: 8 років
Категорія: перша
Науково-методична проблема вчителя: «Системно-ціннісний підхід до учнів в НУШ»
Класний керівник: 1-А клас
Виховна проблема: «У рамках свободи і вибору та самостійності формувати незалежність, впевненість та віру у свої сили»
Хоменко Ірина Михайлівна – вчитель початкових класів
Стаж роботи: 32 роки
Категорія: вища
Звання: старший вчитель
Науково-методична проблема вчителя: «Організація самостійної роботи в навчальному процесі початкової школи»
Класний керівник: 1-Б клас
Виховна проблема: «Виховання творчої, самостійної, креативної особистості»
Талан Яна Григорівна – вчитель початкових класів
Стаж роботи: 9 років
Категорія: перша
Науково-методична проблема вчителя: «Розвиток творчих здібностей молодших школярів»
Класний керівник: 2-А клас
Виховна проблема: «Виховання творчої, самостійної, креативної особистості»
Демеденко Катерина Миколаївна – вчитель початкових класів
Стаж роботи: 37 років
Категорія: вища
Звання: старший вчитель
Науково-методична проблема вчителя: «Формування предметних компетентностей молодших школярів згідно вимог Держстандарту»
Класний керівник: 2-Б клас
Виховна проблема: «Виховання у школярів толерантного ставлення до учнів класу та усвідомлення моральних якостей особистості»
Методичне об’єднання вчителів математики та інформатики
Лискова Світлана Миколаївна – вчитель математики
Стаж роботи: 29 років
Категорія: вища
Звання: вчитель-методист
Науково-методична проблема вчителя: «Формування життєвих компетентностей при вивченні математики»
Бондаренко Людмила Степанівна – вчитель математики
Стаж роботи: 39 років
Категорія: вища
Звання: старший учитель
Науково-методична проблема вчителя: «Підвищення ефективності навчання учнів шляхом індивідуалізації та диференціації навчання»
Літвинська Ксенія Сергіївна – вчитель математики
Стаж роботи: 8 років
Категорія: перша
Науково-методична проблема вчителя: «Впровадження STEM освіти на уроках математики»
Класний керівник: 9-Б клас
Виховна проблема: «Згуртування класного колективу та формування доброзичливого ставлення один до одного»
Граб Олександр Михайлович – вчитель інформатики
Стаж роботи: 10 років
Категорія: Вища
Науково-методична проблема вчителя: «Системи оцінювання знань на уроках інформатики»
Граб Надія Валеріївна – вчитель інформатики
Стаж роботи: 19 років
Категорія: вища
Звання: старший учитель
Науково-методична проблема вчителя: «Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учня як суб’єкта освітнього процесу»
Громова Катерина Миколаївна – вчитель математики
Стаж роботи: 5 років
Категорія: спеціаліст
Науково-методична проблема вчителя: «Розвиток компетентностей на уроках математики»
Методичне об’єднання вчителів природничого циклу
Семенело Ірина Олексіївна – вчитель географії, економіки та основ здоров’я
Стаж роботи: 34 років
Категорія: вища
Звання: вчитель-методист
Науково-методична проблема вчителя: «Формування творчих здібностей учнів на уроках географії та основ здоров’я за допомогою інтерактивного навчання»
Класний керівник: 6-Б клас
Виховна місія: «Знайти підхід до кожного свого учня, зрозуміти його, навіть коли інші не розуміють, підтримувати та вірити у своїх учнів, прищеплювати дітям загальнолюдські цінності, сприяти підготовці до самостійного життя, створювати та розвивати позитивні традиції колективу»
Опрафат Оксана Григорівна – вчитель біології
Стаж роботи: 5 років
Категорія: спеціаліст
Науково-методична проблема вчителя: «Розвиток здібностей учнів на уроках біології шляхом використання елементів інтерактивного навчання та формування предметних компетентностей»
Вертипорох Олена Миколаївна – вчитель хімії
Стаж роботи: 26 років
Категорія: вища
Звання: старший вчитель
Науково-методична проблема вчителя: «Проектні технології на уроках хімії»
Антоненко Людмила Іванівна – вчитель хімії
Стаж роботи: 40 років
Категорія: вища
Звання: старший учитель
Науково-методична проблема вчителя: «Застосування елементів STEM- технологій на уроках хімії»
Форостян Олександр Петрович – вчитель фізики
Стаж роботи: 30 ріків
Категорія: вища
Звання: вчитель-методист
Науково-методична проблема вчителя: «SMART-технології як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики»
Методичне об’єднання вчителів іноземної мови
Худолєєва Тетяна Петрівна – вчитель англійської мови
Стаж роботи: 32 роки
Категорія: вища
Звання: вчитель-методист
Науково-методична проблема вчителя: «Створення комунікативних ситуацій на уроках англійської мови»
Назаренко Наталія Олексіївна – вчитель англійської мови
Стаж роботи: 10 років
Категорія: друга
Науково-методична проблема вчителя: «Developing students’ 21st century skills»
Класний керівник: 7-Б клас
Виховна проблема: «__»
Жила Анна Валеріївна – вчитель англійської та німецької мови
Стаж роботи: 10 років
Категорія: друга
Науково-методична проблема вчителя: «Використання ігрових технологій на уроках англійської мови»
Класний керівник: 10 клас
Виховна проблема: «Виховання почуття дружби, гідності та честі в класному колективі»
Салогуб Марина Юріївна – вчитель англійської мови
Стаж роботи: 8 років
Категорія: друга
Науково-методична проблема вчителя: «Використання інтернет-ресурсів на уроках англійської мови»
Класний керівник: 6-А клас
Виховна проблема: «Виховання в учнів навичок культурної поведінки, доброзичливого спілкування шляхом особистісного-орієнтованого навчання»
Гордієнко Юлія Ігорівна – вчитель англійської мови
Стаж роботи: 15 років
Категорія: вища
Науково-методична проблема вчителя: «Розвиток комунікативних умінь учнів шляхом впровадження інноваційних форм і методів на уроках англійської мови»
Класний керівник: 5-Б клас
Виховна проблема: «Розвиток гармонійної особистості у реаліях сучасного світу»
Методичне об’єднання вчителів філологічного циклу та історії
Толстоп’ятова Лариса Петрівна – вчитель української мови та літератури
Стаж роботи: 25 років
Категорія: вища
Звання: старший учитель
Науково-методична проблема вчителя: «Формування комунікативних компетентностей учнів шляхом поєднання традиційних та інноваційних форм і методів навчання»
Опанасенко Юлія Миколаївна – вчитель української мови та літератури
Стаж роботи: 18 років
Категорія: вища
Звання: старший вчитель
Науково-методична проблема вчителя: «Формування соціокультурної компетентності учнів основної школи із застосуванням ігрових елементів»
Класний керівник: 5-А клас
Виховна проблема: «Формування позитивного ставлення до світу та сприяння оптимістичному налаштуванню до життя»
Терещенко Тетяна Вікторівна – вчитель зарубіжної літератури, російської мови, мистецтва
Стаж роботи: 29 років
Категорія: вища
Звання: вчитель-методист
Науково-методична проблема вчителя: «Підвищення ефективності уроків зарубіжної літератури, російської мови та мистецтва шляхом оптимального поєднання інформаційно-комунікаційних та інноваційних технологій»
Заєць Оксана Іванівна – вчитель російської мови і зарубіжної літератури
Стаж роботи: 58 років
Категорія: вища
Звання: учитель-методист
Науково-методична проблема вчителя: «Виховання читацьких інтересів у здобувачів освіти»
Васильчук Ганна Іванівна – вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури
Стаж роботи: 25 років
Категорія: вища
Науково-методична проблема вчителя: «Формування пошуково-дослідницьких здібностей учнів на уроках словесності»

Марченко Аліна Петрівна – вчитель зарубіжної літератури
Стаж роботи: 11 років
Категорія: друга
Науково-методична проблема педагога-організатора: «Виявлення і розвиток здібностей кожного учня, формування соціально зрілої, творчо розвиненої особистості – громадянина України»
Заіка Валентина Миколаївна – вчитель історії, правознавства та інформатики
Стаж роботи: 13 років
Категорія: вища
Звання: старший вчитель
Науково-методична проблема вчителя: «Застосування інтерактивних методів навчання для підвищення ефективності уроків історії та інформатики»
Галат Марина Миколаївна – вчитель історії
Стаж роботи: 16 років
Категорія: вища
Звання: учитель-методист
Науково-методична проблема вчителя: «Розвиток творчого потенціалу учнів, виховання національної свідомості та патріотизму методом проектної діяльності в системі інтерактивного навчання»
Класний керівник: 11 клас
Виховна місія: «Змагаючись зі своїми ж учнями, величезне бажання змінити їхнє уявлення про школу, створити умови для розкриття потенціалу, сформувати світогляд, і врешті-решт, підготувати їх до життя»
Голубович Олена Миколаївна – бібліотекар
Стаж роботи: 15 років
Категорія: 11 тарифний розряд
Науково-методична проблема вчителя: «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі інформатизації шкільної бібліотеки»
Динамічна група
Туліна Наталія Василівна – вчитель праці та інформатики
Стаж роботи: 28 років
Категорія: вища
Науково-методична проблема вчителя: «Формування творчої особистості учнів на уроках технологічного напрямку за допомогою культурологічного компоненту, методу проєктів та інформаційних технологій»
Класний керівник: 8-А клас
Виховна місія: «Мотивувати в учнів бажання творити, вчити працювати точно і акуратно; виховувати самостійну, креативну, патріотичну особистість»
Воробйова Олена Володимирівна – вчитель фізичної культури
Стаж роботи: 22 роки
Категорія: вища
Звання: вчитель-методист
Науково-методична проблема вчителя: «Виховання фізично розвиненої дитини – формування здорової нації»
Класний керівник: 8-Б клас
Виховна проблема: «Формування здорового способу життя»
Воробйов Олександр Олександрович –
вчитель фізичної культури
Стаж роботи: 7 років
Категорія: спеціаліст
Науково-методична проблема вчителя: «Оздоровча спрямованість уроків фізичної культури, впровадження інноваційних технологій»
Головко Юрій Михайлович – вчитель праці та захисту Вітчизни
Стаж роботи: 24 роки
Категорія: 8 тарифний розряд
Науково-методична проблема вчителя: «Застосування комп’ютерних технологій на уроках трудового навчання»
Шарапа Сніжана Борисівна – вчитель фізичної культури та медико-санітарної підготовки
Стаж роботи: 6 роки
Категорія: перша
Науково-методична проблема вчителя: «Основи загальної та спеціальної фізичної підготовки. Фізичні навантаження та їх дозування»
Класний керівник: 9-А клас
Виховна місія: «Мотивація і цілеспрямованість»
Величко Світалана Миколаївна – вчитель хореографії
Стаж роботи:
Категорія:
Науково-методична проблема вчителя:
Гайдамака Валентина Олександрівна – вчитель музики
Стаж роботи: 4 роки
Категорія: спеціаліст
Науково-методична проблема вчителя: “Розвиток креативного та критичного мислення на уроках музичного мистецтва”
Рудь Вікторія Володимирівна – вихователь ГПД
Стаж роботи: –
Категорія: спеціаліст
Науково-методична проблема вчителя: «Гра, як метод виховання молодших школярів»
Румина Дар’я Сергіївна – вихователь ГПД
Стаж роботи: –
Категорія: спеціаліст
Науково-методична проблема вчителя:«Виховання морально-виховних якостей, самостійності, ініціативності»
Працівники школи
Завгосп
Савісько Володимир Петрович
Секретар
Науменко Наталія Віталіївна
Інженер-електронік
Ісько Ярослав Миколайович
Медична сестра
Середа Лариса Станіславівна
Техперсонал
Працівники їдальні