Вертипорох Олена Миколаївна – директор школи, вчитель хімії
Стаж роботи: 30 років
Категорія: вища
Звання: учитель-методист
Особисте кредо керівника: Директор школи стає організатором і керівником педагогічного колективу лише остільки, оскільки він уміє об’єднати зусилля вчителів для колективної думки, для втілення думки у творчій праці
Науково-методична проблема директора: «Формування професійної компетентності педагогічних працівників на основі трансформаційного лідерства»
Бондаренко Людмила Степанівна – заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель математики
Стаж роботи: 40 років
Категорія: вища
Звання: старший учитель
Особисте кредо: Мудрість влади педагога – це передусім його здатність усе розуміти
Науково-методична проблема заступника з навчально-виховної роботи: «Комплексні моніторингові дослідження як одна з управлінських функцій у навчальному закладі»
Галат Марина Миколаївна – заступник директора з виховної роботи, вчитель історії
Стаж роботи: 17 років
Категорія: вища
Звання: учитель-методист
Особисте кредо: Вірю в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина, а особливо дитина – неповторна!
Науково-методична проблема: «Виховання гармонійно розвиненої, високоосвіченої, соціально-активної і національно свідомої людини»
Заєць Оксана Іванівна – соціальний педагог, учитель зарубіжної літератури
Стаж роботи: 59 років
Категорія: вища
Звання: учитель-методист
Науково-методична проблема соціального педагога: «Кожен учень – особистість, яку потрібно знати, зрозуміти і якщо потрібно, допомогти»
Котко Ольга Миколаївна – практичний психолог, вчитель образотворчого мистецтва
Стаж роботи: 14 років
Категорія: перша
Науково-методична проблема психолога: «Впровадження елементів арт-терапії у навчально- виховний процес»
Класний керівник: 8-А клас
Виховна проблема: «Формувати життєву позицію через повагу один до одного, емпатію, щирість, душевну рівновагу та оптимізм »
Марченко Аліна Петрівна – педагог-організатор, учитель зарубіжної літератури
Стаж роботи: 12 років
Категорія: друга
Особисте кредо: «Усіма можливими способами слід запалювати в дітях прагнення до знань та вмінь» Я. А. Коменський
Науково-методична проблема педагога-організатора: «Виявлення і розвиток здібностей кожного учня, формування соціально зрілої, творчо розвиненої особистості – громадянина України»