Служба довіри 2022-2023 н.р.

Cоціально-психологічна служба

Робота психологічної служби у 2022-2023 н. р. була спрямована на створення сприятливих умов для особистісного розвитку кожної дитини, надання їм комплексної соціально-психолого-педагогічної допомоги, враховуючи події, що відбувалися в країні впродовж року (змішане навчання, воєнний стан, вимушена зміна місця проживання…)

З цією метою з учнями школи та їх батьками організовувалися різні форми роботи:

1. Семінари, тренінги, ігри за напрямом комунікаційної, емоційно-етичної компетентності, протидії насильству, булінгу.

2. Творчі майстерні, майстер-класи (арт-терапія).

3. Семінар «Надання психологічної допомоги дітям, постраждалим від військових дій” для практичних психологів ОТГ».

4. Години психолога.

5. Бесіди, анкетування, перегляд та обговорення фільмів, консультації по виявленню та попередженню шкідливих звичок серед учнів школи (алкоголь, паління, наркоманія, інтернет залежність…)

6. Психологічний супровід інклюзивного навчання.

7. Робота з учителями (Психолого-педагогічний консиліум “Адаптація учнів 5-х класів до навчання в основній школі”, навчання “Психологічні п’ятихвилинки під час уроків”.

Належна увага приділяється харчуванню учнів у шкільній їдальні. Гаряче харчування учнів розпочалося з 16.01.2023 року. Діти харчуються згідно зі складеним графіком харчування.

Згідно з рішенням міської Ради вартість харчування для учнів пільгових категорій становить: 1-4 класи – 42 гривні, 5-11 класи – 49 гривень.

Безкоштовно харчуються 29 учнів 1-4 класів та 53 особи з 5-11 класів.

Питання роботи соціально-психологічної служби виносилися на засідання педагогічної ради. Так, в цьому навчальному році були заслухані такі питання:

1. Про проведення обстеження стану виховання, навчання та утримання дітей з малозахищених сімей.

2. Про стан запобігання та протидію булінгу серед здобувачів освіти.

3. Про сутність гуманних взаємин батьків і дітей в умовах воєнного стану.

4. Про стан харчування учнів у шкільній їдальні.

Безпека життєдіяльності

Створення безпечних умов для життєдіяльності учнів, навчання дітей турботи про власне здоров’я, основних правил поведінки під час надзвичайних ситуацій, уміння надавати необхідну при цьому невідкладну допомогу – пріоритетні завдання СШІТ № 2.

Було проведено ряд заходів про дії під час повітряної тривоги, пожежну та мінну безпеку, дорожній рух.