Cоціально-психологічна служба
Робота соціально – психологічної служби в 2021-2022 н.р. була направлена на створення сприятливих умов для особистісного розвитку кожної дитини, надання учням комплексної соціально-психолого-педагогічної допомоги, враховуючи події, що відбувалися в країні впродовж року (карантин через захворюваність на ковід, дистанційне навчання, воєнний стан, вимушена зміна місця проживання…)
З цією метою з учнями школи та їх батьками організовувалися різні форми роботи.
Семінари, тренінги, ігри за напрямом комунікаційної, емоційно-етичної компетентності, протидії насильству та булінгу
Психологічна та соціальна допомога реінтеграції постраждалих унаслідок воєнних дій
Творчі майстерні, майстер-класи (арттерапія)
Години психолога
Бесіди, анкетування, перегляд та обговорення фільмів, консультації по виявленню та попередженню шкідливих звичок серед учнів школи (алкоголь, паління, наркоманія, інтернет-залежність…)
Також питання профілактики і попередження злочинності та правопорушень і інших негативних явищ постійно знаходилося під контролем соціально-психологічної служби.
У разі необхідності для проведення профілактичної роботи з окремими учнями, класами, батьками запрошувалися працівники служби у справах дітей молоді та спорту Засенко Н.І., Радченко С.А., працівники ювенальної превенції Шульга А.М., Шквара Ю.В.
Питання роботи соціально-психологічної служби виносилися на засідання педагогічної ради. Так, в цьому навчальному році були заслухані такі питання:
1. Про стан харчування учнів у шкільній їдальні – жовтень.
2. Насилля в сім’ї:види,наслідки,шляхи подолання-березень. 3.Суїцид серед дітей. Роль соціально-психологічної служби та педагогічних працівників щодо попередження дитячого суїциду – травень.
Безпека життєдіяльності
Створення безпечних умов для життєдіяльності учнів, навчання дітей турботи про власне здоров’я, основних правил поведінки під час надзвичайних ситуацій, уміння надавати необхідну при цьому невідкладну допомогу – пріоритетні завдання СШІТ № 2.
Безпека життєдіяльності учасників освітнього процесу в школі ґрунтується на свідомому та сумлінному виконанні правил. Саме тому класні керівники щоденно нагадують учням про потенційні небезпечні випадки й навчають, як потрібно поводитись, щоб бути здоровим і не створювати небезпечних ситуацій для себе та свого оточення. Основною метою такої роботи є допомога учням у вивченні правил, дотримуючись яких вони будуть знаходитися у безпеці, – тож їхні батьки менше турбуватимуться за життя та здоров’я своїх дітей. Звісно, усіх ситуацій, які можуть загрожувати життю і здоров’ю дитини, передбачити неможливо, але кожен почуває себе у безпеці тоді, коли знає, як правильно діяти у ситуації, що складається. Тож сьогодні, навчаючи дітей правил безпеки життєдіяльності, ми закладаємо надійний фундамент знань на майбутнє.