СШІТ № 2 — це освітній заклад, що ставить за мету забезпечення здобуття освіти понад державний освітній мінімум у поєднанні з професійною підготовкою, здійснення науково-практичної підготовки талановитої учнівської молоді шляхом залучення її до наукової, дослідницької діяльності та участі в роботі Малої Академії наук. Не випадково учні спеціалізованої школи № 2 стають переможцями міського, призерами та переможцями обласного етапів предметних олімпіад, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт Малої Академії наук України.
Навчання
Важливою складовою освітньої діяльності є системний об’єктивний аналіз успішності учнів.
Моніторинги
В цьому навчальному році, за наказом Державної служби якості освіти України, наш освітній заклад був залучений до апробації самооцінювання освітніх та управлінських процесів в школі з використанням інформаційної системи EvalyEd.
Результати самооцінювання управлінських процесів з використанням інформаційно-аналітичної системи EvaluEd (грудень 2022 р.)
Результати анкетування 27 жовтня – 1 листопада 2022 р. Оцінювання освітнього середовища. Анкета для учителів
Результати анкетування 13-21 жовтня 2022 р. Оцінювання освітнього середовища. Анкета для учнів 5-11 кл.
Результати анкетування 04-07 жовтня 2022 р. Оцінювання освітнього середовища. Анкета для батьків
Переможці конкурсів та олімпіад 2022-2023 н.р.
Обласний етап Малої академії наук 2022-2023 н.р.
Секція «Біологія»: Богуцька Неля, учениця 9-А класу. Керівник Опрафат О.Г.
Мовно-літературний конкурс ім. Тараса Шевченка:
Баранник Маша, учениця 6-А класу, переможець міського, обласного та всеукраїнського етапів конкурсу. Керівник Опанасенко Ю.М.
Тараненко Настя, учениця 8-Б класу. Керівник Толстоп’ятова Л.П.
Костальєва Женя, учениця 10 класу. Керівник Васильчук Г.І.
Міський етап предметних олімпіад 2022-2023 н.р.:
Олімпіада з української мови та літератури: Костальєва Женя, учениця 10 класу. Керівник Васильчук Г.І.
Олімпіада з англійської мови: Тараненко Настя, учениця 8-Б класу. Керівник Назаренко Н.О.
Олімпіада з астрономії: Горбатенко Влад, учень 11 класу. Керівник Форостян О.П.
Олімпіада з фізики: Примоленна Ярина, учениця 10 класу. Керівник Форостян О.П.
Олімпіада з біології: Тараненко Настя, учениця 8-Б класу. Керівник Опрафат О.Г.
Олімпіада з екології: Мірошніченко Настя, учениця 10 класу. Керівник Опрафат О.Г.
Олімпіада з інформатики: Романік Іван, учень 9-А класу. Керівник Граб О.М.
Олімпіада з історії: Романік Іван, учень 9-А класу. Керівник Заіка В.М.
Олімпіада з географії: Богуцька Неля, учениця 9-А класу. Керівник Семенело І.О.
Олімпіада з інформаційних технологій: Романік Іван, учень 9-А класу. Керівник Граб О.М.
Олімпіада з технологій (дівчата): Науменко Настя, учениця 9-Б класу. Керівник Туліна Н.В.
Олімпіада з технологій (хлопці): Руденко Максим, учень 9-Б класу. Керівник Головко Ю.М.
Всеукраїнський конкурс учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої»:
Науменко Настя, учениця 9-Б класу. Керівник Опанасенко Ю.М.
ХХІІІ Міжнародний конкурс з української мови ім. Петра Яцика:
Філоненко Рома, учень 4-Б класу. Керівник Болгова О.Л.
Гордієнко Аня, учениця 5-Б класу. Керівник Опанасенко Ю.М.
Костальєва Женя, учениця 10 класу. Керівник Васильчук Г.І.
Всеукраїнський конкурс-огляд внутрішнього та зовнішнього озеленення навчальних закладів “Галерея кімнатних рослин”
Баранник Марія (учениця 6-А класу), Малафій Олександр, Кравченко Вікторія, Супрун Олександр (учні 7 класу). Керівник Опрафат О.Г.
Всеукраїнський конкурс есе “Війна за Свій шлях” (дитячий погляд)
Коновал Надія (учениця 7 класу) та Калінченко Вікторія (учениця 10 класу). Керівник Васильчук Г.І.
Черкаський регіональний фестиваль з робототехніки
Команда: Кунчич Дмитро (8-Б), Назаренко Іван (6-Б), Акульшин Володимир (6-А). Тренер Літвинська К.С.

Обласна виставка «Нова Українська Школа Черкащини» та конкурс на кращий електронний освітній ресурс 2023
Для справжнього вчителя важливо не лише навчати дітей, навчатися самому, а ще й передавати свій досвід колегам. Тому педагоги школи щорічно беруть участь в обласній виставці «Нова Українська Школа Черкащини» й конкурсі на кращий електронний освітній ресурс. У 2023 році серед представлених на виставку матеріалів відзначено авторський колектив СШІТ № 2 (директор Олена Вертипорох) за два навчально-методичні посібники: «Діяльнісний підхід: від теорії до практики. Початкова школа» та «Практичний інструментарій до кейс-уроків на основі STEAM-підходу в Новій українській школі. Досвід педагогів пілотних класів НУШ: базовий рівень», які визнані кращими і можуть бути рекомендовані для впровадження у практику роботи педагогів області. Маємо переможців і в конкурсі на кращий ЕОР: Юлію Гордієнко за електронний освітній ресурс із теми «InvolvedfromtheGet-go» як доповнення до підручника FullBlast 6 (PilotEdition) у 6 класі Нової української школи, Олександра та Надію Грабів за електронний освітній ресурс із теми «Тести та інтерактивні вправи. Інформатика 5 клас НУШ», Юлію Опанасенко та Тетяну Терещенко за серію цифрових ресурсів із теми «Методика «Шість цеглинок 2.0» як складова STEAM-підходу на уроках української та зарубіжної літератури під час змішаного навчання у 6 класі Нової української школи».
Обласний конкурс на кращу вправу з інтеграції інформаційної грамотності «Медіаосвіта як протидія військовим викликам»
У період війни росії проти України медіаграмотність є мегаважливою, а особливо в освітньому процесі. Тож актуальним і цікавим став обласний конкурс на кращу вправу з інтеграції інформаційної грамотності «Медіаосвіта як протидія військовим викликам», що проходив під час Всесвітнього тижня медіа та інформаційної грамотності. Приємно, що переможцем конкурсу стала вчителька математики СШІТ № 2 Ксенія Літвинська.
Очний навчальний курс «Викладання та навчання у важкі часи»
Вчителі англійської мови Назаренко Наталія, Жила Анна та Гордієнко Юлія мали нагоду взяти участь в очному навчальному курсі «Викладання та навчання у важкі часи», який проводився за підтримки Міністерства Освіти і Науки України у рамках глобальної програми Британської Ради “Language for Resilience”у м. Краків, Польща. Головна мета запропонованого курсу – ознайомлення з можливими проявами наслідків травми, розуміння складної поведінки учнів під час війни, а також особливі методичні підходи у викладанні задля створення безпечного освітнього простору в класі.
Магістральний міні-EdCamp Yuzhne «Якісна НУШ = успішна громада»
Учителі нашої школи мають неповторний досвід упровадження НУШ, тож їх запрошують спікерами на різноманітні освітні заходи. От і цього разу Наталія Назаренко та Юлія Опанасенко стали запрошеними експертами магістрального міні-EdCamp Yuzhne «Якісна НУШ = успішна громада». Наші педагоги відвідали захід у м. Южному Одеської області й поділилися досвідом на тему «Діяльнісний підхід: родзинки від практикуючих учителів НУШ. Базова школа. Майстерка». Виступ освітянок СШІТ № 2 був цікавим та продуктивним, свідченням чому стали відгуки гостей-колег заходу. Укотре пересвідчуємося: учителі нашої школи – творчі, винахідливі, надзвичайно працьовиті й талановиті.
«Занурення в СЕЕН»
«Занурення в СЕЕН» – так називався тренінг, який проходив з 31 березня по 2 квітня для 150 вчителів України. Про що ж він?Програма СЕЕН – це інструмент розвитку м’яких навичок: уміння комунікувати, співпереживати собі й іншим, керувати своїми емоціями, працювати в команді, креативно й критично мислити тощо.У СШІТ ми завжди слідкуємо за останніми трендами в освіті, і СЕЕН є саме тим, чого потребують наші діти, батьки та вчителі. Тож упровадження СЕЕН є важливим і необхідним кроком для удосконалення освітньої системи нашого закладу. Саме тому Марина Галат у якості тренерки долучилася до цього тренінгу, а Юлія Гордієнко та Альона Назарова стали активними його учасниками.Додому вони повернулися щасливі, енергійні та ресурсні, і дивлячись на них, розуміємо: програма СЕЕН уже працює. Тож окреслюємо траєкторію її впровадження.