ЦІННОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Доброчесність
Гідність
Успішність
Творчість
Саморозвиток
Партнерство
МІСІЯ ШКОЛИ
Формувати соціально адаптованого учня, конкурентоздатного педагога та громадсько-активних батьків в унікальній атмосфері партнерства, поваги, професіоналізму, прагненні перемагати та перспективі еволюції особистісного розвитку, через упровадження інноваційних технологій інформатизації в освітній процес.
ВІЗІЯ ШКОЛИ
«Школа – простір освітніх можливостей для всіх»
ОЦІНКА ПОТОЧНОГО СТАНУ СПРАВ
Золотоніська спеціалізована школа № 2 інформаційних технологій Золотоніської міської ради Черкаської області є об’єктом комунальної власності Золотоніської міської ради Черкаської області. У минулому – Золотоніська залізнична школа № 21 Одесько-Кишинівської залізниці. З 1963 року по 2005 рік – Золотоніська загальноосвітня І-ІІІ ступенів школа № 2. З 19 серпня 2005 року – Золотоніська спеціалізована школа № 2 інформаційних технологій.
Юридична адреса закладу освіти:19002, Черкаська область, м.Золотоноша, вул. Миколаївська, 5.
Кількість учнів: 460
Кількість класів: 20
Мова навчання: українська
У школі працює 46 учителів, із них:
– 23 – мають кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії»;
– 2 – «Спеціаліст І категорії»;
– 6 – «Спеціаліст ІІ категорії»;
– 15 – «Спеціаліст»;
– 7 – учителів мають звання «Вчитель-методист»;
– 8 – учителів – «Старший вчитель»
7 учителів є переможцями обласного етапу конкурсу «Вчитель року».
У школі функціонує 22 навчальні кабінети, із них 7 – обладнані інтерактивними поверхнями, 2 кабінети робототехніки, один з яких обладнаний портативними комп’ютерами, 2 майстерні: технічної та обслуговуючої праці. 3 сучасних кабінети з обладнанням (Ейнштейн): фізика, хімія та біологія. До послуг учнів – спортивний зал, клас хореографії, 2 комп’ютерні класи, бібліотека, яка має підключення до мережі Інтернет, медичний кабінет. У школі також створена локальна мережа Інтернет, існує власний веб-сайт, соціальна сторінка у Facebook.
У наявності є ліцензія на використання програмного забезпечення Mozabook. Заклад освіти має власне радіо.
Обладнано 2 навчально-комп’ютерні класи. На 1 робоче місце, оснащене комп’ютером, припадає 13 учнів. Усі вчителі володіють методикою використання інформаційних технологій, застосовуючи її для проведення уроків із різних предметів.
Робота педагогічного колективу спрямована на реалізацію науково-педагогічної теми: «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій як засіб реалізації особистісно-орієнтованого навчання та виховання».
Золотоніська школа № 2 інформаційних технологій є експериментальним майданчиком регіонального та всеукраїнського рівня з інноваційно-педагогічної роботи. Зокрема, педагогічний колектив закладу бере участь у таких науково-педагогічних проєктах:
– обласний проєкт «Інноваційні школи Черкащини»;
– Всеукраїнський пілотний проєкт впровадження нового Державного стандарту початкової та базової загальної освіти;
– Всеукраїнський експеримент «Медіаосвіта у сучасному навчальному процесі»;
– проєкт «Просування громадянської освіти у початковій школі в контексті нових освітніх стандартів»;
– обласний експеримент «Організаційно-педагогічні умови використання робототехніки «LEGO» для розвитку обдарованих дітей»;
– проєкт «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»;
– проєкт «Школа майбутнього першокласника».
У 2019 році на базі школи було проведено EdCamp Ukraine – учительську конференцію нового формату. Освітяни всієї України зібралися на базі нашої школи, щоб обговорити питання, які їх турбують найбільше.
У школі створено дві команди з робототехніки. Молодша – LegoWonders, старша – ElDorado.
З метою підвищення ефективності роботи педколективу учителі навчального закладу протягом останнього періоду беруть активну участь у традиційному фаховому конкурсі «Учитель року», «Освіта Черкащини», «Учитель-новатор», «Творчий учитель-обдарований учень».
На сьогоднішній день перевагами СШІТ № 2 є: створена модель інноваційної школи Черкащини «Школа – простір освітніх можливостей для всіх»; заклад популярний та конкурентоспроможній серед громади міста; високий рівень кваліфікації та професійної компетентності педагогічних працівників; співпраця з закладами вищої освіти; налагоджена робота всіх учасників освітнього процесу з використанням дистанційних технологій на платформі Google classroom та Zoom. Школа співпрацює з громадою міста, реалізується принцип наступності в роботі педагогічного колективу, працює система STEM-освіти, створено сприятливі умови для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, колектив гнучкий до впровадження інновацій, ми чітко розуміємо і приймаємо корпоративну систему цінностей. Школа має призерів ІІ-III-IV етапів конкурсу учнівської творчості «Об′єднаймося, брати мої, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук, здійснюється систематична робота над шкільними проектами, створений сприятливий психологічний клімат в колективі, заклад підключений до мережі Інтернет. Створені умови для запобігання будь – яким формам насилля у закладі освіти. Системно осучаснені навчальні кабінети та місця загального користування, сформовані відкриті й загальнодоступні ресурси з інформацією про діяльність закладу освіти.
СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ РОЗВИТКУ
Стратегічна ціль 1. Забезпечення високого рівня якості освіти та освітньої діяльності
№ | Операційні цілі | Терміни виконання |
1.1 | Запроваджувати стратегії, що забезпечують високий рівень якості освіти та освітньої діяльності, ведуть до успіху кожної дитини (моделювання ситуації успіху), запроваджувати філософію успіху в реалізації моделі школи – освітнього простору для всіх. | 2019-2024 роки |
1.2 | Здійснювати самооцінювання якості освітньої діяльності. | 2019-2024 роки |
1.3 | Формувати та забезпечувати політику академічної доброчесності. | 2019-2024 роки |
1.4 | Створення системи STEM – освіти, що об’єднує основи наук, технології, робототехніку. | 2019-2024 роки |
1.5 | Результативна участь учнів СШІТ № 2 в олімпіадах І-ІV етапів, конкурсах захисту науково-дослідницьких робіт МАН І-ІІІ етапів та міжнародних творчих конкурсах. | 2019-2024 роки |
Стратегічна ціль 2. Систематизація окремих інновацій та утвердження моделі школи як освітнього простору для всіх
№ | Операційні цілі | Терміни виконання |
2.1. | Систематизувати окремі напрацювання та реалізувати модель інноваційної школи Черкащини «Школа – простір освітніх можливостей для всіх». | 2019-2024 роки |
2.2 | Реалізувати громадсько-державну модель управління закладом. | 2019-2024 роки |
2.3 | Розвивати партнерство як вид управління через взаємодію державних структур в управлінні школою з громадськими: учнівським парламентом, батьківською громадою, педагогічною радою. | 2019-2024 роки |
2.4 | Діяльність із запровадження системного моніторингу як фактору якісної шкільної освіти. | 2019-2024 роки |
2.5 | Ліцензоване програмне забезпечення освітнього процесу. | 2019-2024 роки |
Стратегічна ціль 3. Самоосвіта й новаторська діяльність учителя – імідж школи
№ | Операційні цілі | Терміни виконання |
3.1. | Пілотування інноваційного освітнього проекту: «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти». | 2019-2024 роки |
3.2 | Сертифікація педагогічних працівників. | 2019-2024 роки |
3.3 | Науково-педагогічний супровід експериментальної роботи. | 2019-2024 роки |
3.4 | Підвищення кваліфікації вчителів та добір кадрів для роботи в інноваційній школі. | 2019-2024 роки |
3.5 | Розробка системи мотивації діяльності персоналу закладу (забезпечення якісної освіти: конкурс «Учитель року», дослідно-експериментальна діяльність, підготовка публікацій тощо). | 2019-2024 роки |
3.6 | Створення умов для оволодіння інноваціями (науково-методичні конференції, семінари, тренінги, майстер-класи, діалоги тощо). | 2019-2024 роки |
3.7 | Участь педагога СШІТ № 2 у проекті на здобуття премії кращому вчителю України Global Teacher Prize Ukraine. | 2019-2024 роки |
Стратегічна ціль 4. Створення безпечного, комфортного та доступного освітнього середовища
№ | Операційні цілі | Терміни виконання |
4.1. | Капітальний ремонт спортивного майданчика. | 2020 – 2021 роки |
4.2 | Забезпечення доступного інформаційного простору школи (використання електронного журналу та щоденника, платформ Zoom та Google classroom для дистанційного навчання, сайту школи, сторінок школи у соціальних мережах: Facebook, Youtube). | 2019-2024 роки |
4.3 | Реорганізація шкільної бібліотеки в інформаційно-ресурсний центр. | 2023-2024 роки |
4.4 | Ремонт коридорів закладу. | 2019-2024 роки |
4.5 | Ремонт фасаду школи. | 2021-2024 роки |
4.6 | Поточний ремонт вимощення та цоколя | 2021 рік |
4.7 | Заміна асфальтного покриття. | 2020-2024 роки |
4.8 | Встановлення паркану перед закладом освіти. | 2019-2024 роки |
4.9 | Дообладнання відкритого освітнього простору. | 2019-2024 роки |
4.10 | Створення сучасного кабінету для STEM-лабораторії. | 2024 рік |
4.11 | Створення кабінету психолога. | 2021-2022 роки |
4.12 | Придбання мультимедійних панелей для класних кімнат | 2021-2024 роки |
4.13 | Ремонт харчоблоку. | 2020 рік |
4.14 | Технічне дооснащення харчоблоку. | 2019 -2024 роки |
4.15 | Дитячий ігровий майданчик. | 2023 рік |
4.16 | Заміна вхідних дверей. | 2021 |
4.17 | Розвиток, оновлення та підтримка шкільного сайту. | 2019-2024 роки |
ВИМІРЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ
- Запроваджено стратегії, що забезпечують високий рівень якості освіти та освітньої діяльності, ведуть до успіху кожної дитини (моделювання ситуації успіху), запроваджено філософію успіху в реалізації моделі школи – освітнього простору для всіх.
- Реалізується освітня програма інноваційної школи Черкащини «Школа – простір освітніх можливостей для всіх».
- Створено систему STEM–освіти, що об’єднує основи наук, технології, робототехніку.
- Реалізована громадсько-державна модель управління закладом через взаємодію з учнівським парламентом, батьківською громадою та педагогічною радою.
- Реалізовано інноваційно-освітній проект «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти» на базі загальноосвітніх навчальних закладів на 2017-2022 р.р.
- Принципи академічної доброчесності повністю інтегровані в діяльність закладу.
- Системна співпраця з КНЗ «Черкаський обласний інститут підвищення освіти педагогічних працівників» у напрямку наукового супроводу експериментальної роботи.
- Створено умови для оволодіння інноваціями (науково-методичні конференції, семінари, тренінги, майстер-класи, діалоги тощо).
- Сертифіковано 90% педагогічних працівників початкових класів. Сто відсотків педпрацівників підвищують кваліфікацію та свій професійний рівень, беруть участь у науково-педагогічних конференціях, майстер-класах, семінарах, тренінгах, діалогах тощо.
- Капітально відремонтовано спортивний майданчик.
- Забезпечено доступний інформаційний простір школи (використання електронного журналу та щоденника, платформ Zoom та Google classroom для дистанційного навчання, сайту школи, сторінок школи у соціальних мережах: Facebook, Youtube).
- Реорганізовано шкільну бібліотеку в інформаційно-ресурсний центр.
- Виконано ремонт коридорів закладу, фасаду школи, поточний ремонт вимощення та цоколя.
- Замінено асфальтне покриття.
- Встановлено паркан перед закладом освіти.
- Частково дообладнано відкритий освітній простір.
- Створено сучасний кабінет для STEM-лабораторії та кабінет психолога.
- Придбано мультимедійні панелі для класних кімнат.
- Здійснено ремонт та технічне дооснащення харчоблоку.
- Створено дитячий ігровий майданчик.